Як правильно писати технічне завдання
Що має містити в собі технічне завдання?

Тех. завдання обов'язково має містити в собі:
мета - завдання, яке ми вирішимо, реалізуючи це ТЗ;
опис - короткий виклад майбутніх доробок;
спосіб реалізації - докладний опис методів вирішення мети. У цьому пункті необхідно описати всі нюанси завдання мовою програміста, а саме: які поля яких документів ми створюємо/редагуємо, який вигляд має мати інтерфейс тощо. Опис має бути однозначним і не викликати запитань. Також може містити в собі приклад реалізації подібного рішення в іншій сфері;
З приводу "Опис має бути однозначним і не викликати запитань" можна навести такий приклад:
Побажання клієнта "хочу, щоб замовлення з сайту синхронізувалися з CRM і ставилася задача" має бути описано так (дані нижче подано як приклад):

При створенні замовлення клієнтом на сайті www.testsite.com (сайт на системі WordPress і для магазину використовується модуль WooCommerce) потрібно, щоб автоматично в CRM створювалася Угода+Контакт у воронці "Головна" на етапі "Вхідна заявка", а в ній при створенні автоматично ставилася задача на відповідального менеджера - дата постановки задачі 12.10.2020 (або датою створення угоди) з терміном виконання того самого дня через 15 хвилин, а саме 12.10.2020 о 15:00, із типом "Зв'язатися" та текстом задачі "Розібрати нову заявку з сайту".
Угода повинна створюватися з назвою "Нова заявка з сайту за замовленням №.......", де в номер будуть записуватися значення внутрішнього номера замовлення з сайту.
Дані про товар, а саме його назву, кількість, артикул і ціну кожного артикулу повинні записуватися в поле "Перелік товарів" типу "текстова область" у картці Угоди.
Загальна вартість замовлення повинна записуватися в поле "Бюджет" картки Угоди
Дані про доставку з поля Адреса замовлення в замовленні з сайту повинні записуватися в поле "Адреса доставки" картки Угоди (це поле потрібно створити. тип поля "текстова область")


Тобто, по суті, потрібно розписати:
що, звідки, куди, в якому вигляді, за яких умов і в який момент має записуватися, копіюватися, створюватися або видалятися.
Для цього ми використовуємо лексикон наших програм. Наприклад, у Kommo CRM є:
Контакт, Компанія, Угода, Покупець, Задача, воронка, етап воронки, поля та їх типи (текстовий, списковий, тощо), тобто там немає слова Клієнт або Лід, тому їх не варто використовувати в ТЗ, щоб уникнути нерозуміння.


ТЗ розписується так детально для того, щоб точно розуміти вартість робіт, оскільки будь-яка додаткова фраза в тексті на кшталт "хочу, щоб через 5 хвилин....." додасть вартості даному ТЗ, оскільки зажадає від програміста створення алгоритму автоматичного відліку цих 5 хвилин від потрібного вам часу (це, приміром).

Ми із задоволенням допоможемо привести Ваше ТЗ "в потрібну форму", але для цього потрібно, щоб ви написали його максимально близько до того варіанту, який описано вище, виклали в гугл документі на гугл диск і розшарили нам на емейл chisla.com.ua@gmail.com з можливістю редагування.
Ми прочитаємо, в тому ж документі поставимо низку уточнюючих запитань і, таким чином, отримавши ваші відповіді на наші запитання, ми доведемо ваше ТЗ до потрібного вигляду.
А вже готове ТЗ ми протягом одного-двох днів оцінимо і озвучимо термін виконання і суму.

Будемо раді взаємовигідній співпраці.